Geef uw telefonie op kantoor de functionaliteit van een smartphone

Hoe gek is dat? Terwijl we met onze smartphone chatten, what’s appen, surfen, fotograferen, SMS-en en zelfs nog wel eens bellen, vinden we het heel normaal dat we met onze kantoortelefonie alleen kunnen bellen.

Staan bij u ook nog meerdere telefoonnummers op het briefpapier en heeft u een telefoonservice ingeschakeld voor het beantwoorden van de telefoon? Waarom betaalt u nog voor die vaste lijn terwijl u standaard uw mobiele nummer aan klanten geeft?

Wordt het niet eens tijd om alles netjes te integreren? Vaste telefonie, mobiel, VoIP of Unified Communications, zodat u helemaal als spin in het communicatieweb zit. Lekker die telefooncentrale en onderhoudscontracten de deur uit en betaal een vast bedrag, per maand, per medewerker. Zeker nog niet aan toegekomen? Laat ons gewoon de telefonie regelen: ook dat hoort bij kantoorautomatisering.

Zo blij dat ik die stap heb genomen. Zat er al een tijdje tegenaan te hikken, maar had gewoon geen zin in al het gedoe. En weet je: eigenlijk viel dat heel erg mee. Mijn agents gingen op vrijdag lekker weekend vieren en op maandag konden ze gewoon weer aan de slag.”  Chantal van Putten – Manager Contact Center.

 

Gewoon goede verbinding

Het aloude “verkeerd verbonden zijn”  is tegenwoordig “een slechte verbinding”. Ongeacht de reden van het ongemak: storing, ruis, gekraak, vertraging, gehakkel is gewoon vervelend. Voor de klanten, de medewerkers en voor jezelf. En nee, het went niet. Het blijft mateloos irritant en daar ga je je steeds meer aan ergeren.

Wij kennen dit soort irritaties niet: wij leveren gewoon een goede verbinding. Bovendien vinden we dit inderdaad gewoon. Hoort niet eens bij de service: het is de kern van onze dienst. We kunnen u haarfijn uitleggen hoe we dit voor elkaar krijgen. Hoe we door jarenlange ervaring zoveel weten van koper, DSL, radio, CAI en glasvezel en dat we de verbinding zo aan kunnen bieden zodat telefonie en internetverkeer compleet gescheiden worden aangeboden. Zonder dat ze elkaar in de weg kunnen zitten, worden ze door middel van slechts 1 fysieke verbinding aangeboden. Wist u dat KPN ons inhuurt voor de moeilijkere installatie trajecten? Of dat we in capaciteiten en snelheden praten alsof we het over de nieuwste vlam van een Bekende Nederlander hebben?

Alleen: daar bent u niet mee geholpen. Met gewoon een goede verbinding wel. Dus laten we de technische termen gewoon achterwege. Toch behoefte aan “tech-talk”? Dan duiken we graag de diepte in. We zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, de nieuwste innovaties en popelen om onze ideeën te spuien met een uitdagende gesprekspartner.